mandag 16. januar 2012

16/1

Dette er boken jeg leser,
og den er til å anbefale!
Hei blogg
I dag var jeg hos tannlegen, men tennene mine var helt fine!
Så på skolen idag fikk vi (klassen min) vite at vi  skule ha lesemåned ,
den er fra denne uke til uke 6. Det betyr at vi skal lese hver dag, og skrive
ned hvor mye og lenge vi har lest i et skjema og man skal skrive 3 bokanmeldelser. Lærerne skal samle inn skjemaene når vi er ferdig med lesemåneden og den som har lest mest av alle får premie, det er alltid noen som bare later at de leser (Det er sykt irriterende). Når mamma kom hjem fra jobb hadde hun med seg en premie fordi jeg aldri har hatt hull før (håper jeg aldri får hull heller), hun kom hjem med en dritkul strikke-jakke fra "Moods of Norway" som var brun og hvit. Ellers er det ikke mer spess som har skjedd i dag...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥