fredag 17. februar 2012

Everything...

Hei Blogg!
Har ikke blogget på 1...4 dager. OPS! Da må jeg
vel blogge litt nå da. HiHi!
Kan si hva som skjedde i går:
-Først var meg, Sali, Amanda og 3 andre var hos
 helsesøster og skulle snakke om... PURBERTETEN!
-Så skulle jeg til lege midt i kunst og håndtverk timen
 TEIT!
-Etter på kom Amanda og Sali bort til meg siden vi
 skulle pynte oss til Discoen, Jaa
-Discoen gikk akkurat som vanelig, ble ikke noe slow-
 dans på meg :( JaJa
-Når jeg kom hjem fikk jeg kakao med krem av mamma♥

Fra venstre: Amanda, meg og Sali


I dag var jeg på skolen (kjedelig), så etter skolen var jeg med Sali og Amanda
(Vi er bestevenner, hvis dere lurer på hvorfor vi er så mye sammen)
Kl. 17 skulle mamma og pappa dra til Oslo på en konsert, så de kommer ikke
hjem før på mandag. Så nå er mormor og morfar her hjemme og passer meg!
(Så kos). Det var vel ikke noe mer spess som skjedde i dag♥


Ha det!♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥