mandag 16. april 2012

Hva er favoritten denne uken?

Hei blogg!
Nå sitter jeg i sofaen og ser å " Real housewises form New Jersey". Jeg ser ikke på det til vanlig, men venter på at "One three hill" skal begynne. Skoledagen i dag har vært litt kjedelig, vi har bare øvd på sangene vi skal framføre på torsdag i kulturhuset på Nesttun. Vi skal synge ABBA-sanger og det er bare for 5-7trinn. I ettermiddag skal jeg ikke så mye spess, skal sikkert bare være hjemme å kose meg♥Vel har ikke så mye å blogge om så jeg kan ta noe jeg kaller "Hva er favoritten denne uken". Det våt ut på at jeg viser dere hva jeg liker best denne uken! Og denne uken er det... Min EOS! Den fungerer veldig bra siden jeg har SYKT tørre lepper. Jeg har den alltid lommen, hvis jeg ikke har den føler jeg hat jeg mangler noe.


Jeg må snart kjøpe ny...

Hva synes dere om EOS?
-Karina♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥