søndag 15. april 2012

Helgen min!

Hei blogg Sorry for så lite blogging i det siste, men jeg har vært opptatt med bursdag og venner. Ja jeg kan jo si litt om helgen min da: På fredag hadde jeg bursdagsfeiringen min med noen venninner fra klassen og vi koste oss med pizza og "MonteCarlo" filmen vi så. Den var kjempe gøy, anbefaler å se den! I går altså lørdag ringte Amanda og lurte på om å være med meg, siden meg, mamma og pappa skulle til by'n ble Amanda med også. Vi gikk på en sportsmesse og bare kikket litt rundt. Når vi kom hjem lagde meg og Amanda venninearmbånd. Amanda spiste hos oss og vi hadde TACO så klart. Nå har vi kom til søndag, og i dag har jeg bursdag! Jeg har åpnet to gaver til nå. Først fikk jeg en bok fra mamma sin tante og kusine (en pingles dagbok nr. 6) og så gaven fra mamma og pappa fikk jeg en... iPad2! Jeg ble helt sjokkert når jeg åpnet den. Så det er den jeg blogger på nå. Senere i dag skal meg, pappa og mamma på Brannkamp og sitte på VIP-tribunen. Jeg skal kanskje være med Amanda og Sali i dag, vel det var vel alt!
Fra fredagen:






















 Outfit


Topp BikBok// Singlet Cubus// Skjørt GinaTricot//
Fra Lørdag:


Fra Søndag:






Hvordan har deres helg vært?
-Karina♥

2 kommentarer:

Takk!♥