onsdag 4. april 2012

Hyttekos♥

Hei Blogg
Sorry, for så lite blogging i det siste! Jeg har dessverre ikke hatt tid og siden jeg er syk er jeg
ikke helt i form til blogging, men nå er jeg i form og har tid :-) Jeg har egentlig ikke så mye
å blogge om, men i dag skal jeg reise ut på hytten (håper jeg blir bedre). Gleder meg veldig,
skal møte mange av familiemedlemmene mine♥ Skal sikkert spille litt spill, kose oss og tulle
masse (elsker å kose meg med familien). Ja, så skal vi kjøpe en ruter til PCen til hytten så da
kan jeg blogge i påsken! Akkurat sitter jeg i sofaen, spiser is og chatter med Sali.




Denne isen er den BESTE isen i verden, tror det ikke går an å slå den. Vel det var ikke noen mer å si.
Har du smakt "Ben & Jerry`s" is før?
-Karina♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥