tirsdag 20. mars 2012

20/3...

Hei Blogg
I dag sluttet vi tidelig på skolen, deilig. Sorry for at jeg ikke blogget i går,
men jeg har mistet litt blogg lysten. JaJa,  nå sitter jeg å ser på "One Three
Hill" det er bare SÅ spennende nå! Så i mens jeg ser på TV og blogger til
dere, rydder jeg rommet mitt, HEHE! Har ikke noe bedre å gjøre. Jeg skal
vise rommet mitt senere, men vi skal snart male taket og listene på rommet,
så kan jeg vise det (skal lage video). Og har jeg også fått ny hader. Den er
ikke så fin, men den duger (lagde den veldig raskt i går).
-Tok bare noen rom-bilder
Vet ikke hvorfor, men jeg bare samler på shoppingposene mine

Elsker å lese Topp



Smykkestativet mitt
My sweet bed♥


Bildet mitt!


Hva synes dere om rom bildene?
-Karina♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥