søndag 25. mars 2012

Helgen min

Hei Blogg
Nå skal jeg oppsummere helgen min
Lørdag:
-Først måtte jeg stå opp tidlig fordi jeg skulle spille cup ute i stemmemyren (Lerøy cup)
-Først kamp Fana-Tertnes (2-4)
-Andre kamp Fana-Kringleboten (1-0)
-Tredje kamp Fana-Gneist (Husker ikke)
- Så trengte Jenter99 flere spillere så da måtte jeg og noen andre spille med de. De spiller
 11-fotball og jeg har ALDRI spilt på den måten, men det gikk fint
-Jeg var med på to av kampene og de vant vi SÅ klart, så vi vant vår "pulje". Jeg var egentlig
 IKKE "keen" på å spille tidlig igjen, men jeg ble med allikevel med
-Når jeg kom hjem la jeg meg bare rett ned på sofaen og "chillet"

Søndag:
- Sto opp kl7 (som egentlig var kl.6, vi måtte jo skru kl en time frem)+ var bare helt pudding,
 men jeg kom meg opp
-Så spilte vi kvartfinale mot det andre Fana laget (de hadde meldt på 2 lag) vi vant 1-0, da ble
 det semifinale på oss
-Semifinalen gikk IKKE like fint som de andre kampene, vi tapte mot Bjarg. Da ble det en delt
 bronseplass til oss (vi og Vademyra).

Til sammen fikk jeg: Gangsperr i begge lårene, DØDS sliten (har spilt 7 kamper i alt), har også
litt små smerte rundt omkring. Har også lært litt av dette også (det er jo BRA).
Nå har jeg nettopp kommet inn, har vært ute med Sali og noen 7.klassinger  (vi var borte på Nipen
og tullet hele tiden♥ Dette innlegget ble litt langt og kjedelig...

Hvordan har deres helg vært? + Trenger litt mer spørsmål til spm-runden. Bildene kommer i morgen.
-Karina♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥