fredag 30. mars 2012

Påskeferie

Hei Blogg
Nå har jeg har akkurat kommet hjem fra Brann-Sandnes Ulf kampen. Brann vant
3-1, så klart! Vel nå har endelig påskeferien begynt. "En uke fri fra skolen!" det blir
deilig. Skole dagen var som dette: Først skulle vi bare lese i boken vår, til vi skulle
i kirken (vi går i Birkeland kirke + jeg er ingen "fan" av å gå i kirken). Så måtte vi
ha friminutt og det var isekaldt! Der etter laget vi klasserommet om til påske-lunsjen
vår, så måtte vi ha friminutt igjen i 45min. Etter det skulle vi endelig spise lunsj (alle
var DRIT sultne). Resten av skoledagen var ikke så spess. Når vi var ferdig på skolen
var jeg med Stine hjem, der koste vi oss masse♥ Da jeg kom hjem hadde løpetightsen
min kommet i posten og er så fornøyd med den! Her er den:

 Måtte bare ta disse nice påskebildene jeg fant på internett


Trenger litt mer spørsmål til spm-runden min, og sorry for at jeg maser på dere, men jeg trenger
noen få spørsmål til!
-Karina♥

3 kommentarer:

  1. hvorfor begynte du å blogge?
    Hvem er din favoritt artist?
    fineste antrekk?
    kule converse foresten!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Takk!♥