søndag 11. mars 2012

Ops!

Hei Blogg!
Vet at jeg skulle vise outfiten min i går, men jeg lover at
neste lørdag da kommer det! I dag har jeg bare trakket
rundt i pysjen. Men har laget noe godt, Pop Cakes (eller
mine ble heller mislykkede konfekt) men de ble jo gode.
Det er egentlig ikke så vanskelig å lage de, oppskriften
finner du i det nye Topp-bladet. Har også følt litt med på
alt ski greiene i dag, og Norge har jo nesten bare vunnet
gang på gang... HEIA NORGE! Men jeg har funnet en
litt dårlig ting med dekselet til mobilen, når jeg skal ta å
lade den så må jeg bruke litt "krefter" for å den til å sitte
skikkelig (ledningen altså). Får vel bare ta av dekselet da!
Sånn ble deres!

 Og...

Sånn ble mine, HeHe!
Hvis dere har laget sånne, hvordan ble deres?
-Karina♥

PS: Bare forsett å send inn spørsmål til spm-runden!

2 kommentarer:

Takk!♥