fredag 2. mars 2012

Friday

Hei blogg!
I dag hadde jeg ikke noen planer skulle bare
sitte hjemme, men plutselig kom Stine på døren.
Så da måtte jeg hive på meg klærene (Hadde
på meg kosedressen min). Først satt vi inne i ca.
et kvater å snakket litt om hva vi hadde gjordt
de siste dagene, men så gikk vi ut siden det var
sol (og det pleier nesten ALDRI å være sol i
Bergen). Vi stakk bort til Stine for å spille krokket,
der var storesøsteren til Stine (Eline) og kjæresten
hennes, så vi spurte om de ville være med (de ble
med altså). Kjæresten til Eline vant, Eline på 2.plass,
meg på 3.plass og Stine på 4.plass. Etter på stakk
vi bort i gaten min, og lekte først bom-gjemsel,
så kake-boks og så 10 ganger rundt huset. Etter en
stund ble vi litt kalde, så vi gikk inn til Stine. Men
måtte gå etter en liten stund å spise middag. Til middag
hadde jeg TACO! (Nam...). Nå sitter jeg å koser meg
med familien♥

Hva har dere holdt på med i dag?
-Karina♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!♥